5 sanningar.

Har ni märkt att jag lagt till en ny kategori? :D
Lägger in lite kul o onödiga saker när jag inte har ngt bättre för mig!

  1. Jag är bra på att anpassa mig till andra.
  2. Jag hetsäter i perioder och bantar i perioder.
  3. HATAR HÄLSENOR! jag ryser vid bara tanken! Får panik när någon rör vid min lr ser andras. Hatar senor i kroppen över huvudtaget..
  4. Jag älskar blixtar och åska!
  5. Jag är har nog blivit lite av en badkruka.. När jag var liten kunde jag bada i iskallt vatten men nu ska det vara över 20! helst 25..

Kommentarer
Postat av: Emmi

Knasboll, du la denna i kategorin Shanghai 2010 :D <3

2010-03-24 @ 10:19:23
Postat av: hedda

hahaha ja veet:S:P men det är fixat nu ! :D <3

SAKNAR DIG!

2010-03-24 @ 13:20:27
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0