21:35 alldeles för mkt tankar.

Idag va ju ute me Felicia på tomten. Jag satt vid bordet, medans hon sprang runt. Att en sten och en plast kruka kan vara så underhållande. Hon gav ifrån sig sånna glädjeskrik, och jag undrade varför inte jag oxå kunde få göra det. Jag vill oxå få sådana där lyckorus. Bara känna hur glad man blir i hela kroppen.

Tog en välbehövlig powerwalk innan middagen. Och viss musik, texten får mig att tänka mkt smartare. Vi lever nu, idag, det finns inget förflutet, ingen framtid. Det är bara vi, nu.
Var tvungen att sätta mig ner och bara lyssna igenom den ngra gånger.

o Nu ska jag bli världens snyggaste tjej fan! powerwalk i imorgonbitti medans J kör sitt rejs där hemma. VI beach 2010! Taggaaa

Dagens ord; Jordgubbe - Taomei (tvekar att jag stavar rätt men det är så det utalas)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu jävlar ska det svettas från andra sidan jordklotet :D!!! i miss you!

2010-03-22 @ 15:07:57
Postat av: hedda

ohja! NU JÄVLAR :D

2010-03-22 @ 15:51:44
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0