21:33 g.o.d.i.s Sugen!

Janes morbror o bror är här, o under middagen snackades det buissnies så när jag ätit klart smet jag upp på rummet. Tanken var väl plugg... men, ja...? :/ Ngra rader har jag läst iaf.
Hans har gjort hemagjord leverpastej idag, o grymt god blev den! så en macka till middagen blev det oxå.
Har fått gå runt o bära på Felicia nu innan middagen när morbrorn o brorsan kom. F är lite blyg när det kommer massa folk.. o så var hon väl lite halvt trött, så himla mysig blev hon! Många pussar har jag fått idag :D

 

Jag är så sugen på att skriva..skriva o skriva! men jag har noll fantasi, o som jag sa, det händer ju inte så mkt här när man bara är hemma o så ligger ofta kameran på rummet, därav inge roliga bilder utan bara pics på mig :( Men jag tycker det är så tråkigt med massa inlägg utan bilder!
Nån som vill ge mig ngt ämne att skriva om? Lr frågor, lr vad som helst. Skulle bli jätte glad om nån vågade skriva ngt;)

Förövrigt så är mitt internet helt jävla CP!!!!!!!!!!! :@:@

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, jag saknar Felicia så det gör ont!!! Tänker på henne varje dag. Är så dåligt att hon ska bo i Kina. Kan du inte fixa skype eller nått så hon inte glömmer sin familj här i Sverige?

2010-03-11 @ 22:07:49
Postat av: hedda

Jag har ju skype!:D det är ni som måste fixa! jag väntaar.....

2010-03-12 @ 13:51:21
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0