21:10 kommer jag kunna uppfylla min dröm?

Hehe.. klockan är nio, och jag skulle mkt gärna kunna släcka lampan o sova. What lixom? Känns som om det är bästa iden igentligen. För det här med fucking historiaplugg går inte så bra för mig just nu. Jag behöver måla upp o verkligen SE en bild på väggen där med de människor som jag har/kommer hjälpa och ta hand om så de kan överleva o må bra, efter jag blivit utbildad till ngt slags hjälp för människor, efter jag har kommit in på den skola jag vill, efter jag har fått mvg på historian... eller godkänt.
Det är iaf min dröm. Jag vill förändra ngns liv! Jag vill hjälpa en skadad själ tillbaka till livet där glädje o kärlek finns.
Men tänkte lägga upp ett litet schema typ. Gå upp 8 varje morgon nu o plugga i en timme innan jag börjar jobba med Felicia o sen lite på eftermiddagen. Men nu så måste ja troligen gå upp 8 ändå o börja med F direkt för Jane ska iväg. Knappast att ja går upp 7 då får att plugga... neeeeeeeeee. ja kommer inte orka?
För nu har jag ingen ork till det alls, o jag ligger bara o väntar på att Jenny ska logga in på msn så jag kan prata lite vett med henne!;) Men nej hon verkar inte vilja göra det så vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0