20:53 Ja ni..

Asså, imorse, jag hade ju klockan på rigning en timme tidigare. Men när jag satte mig upp i sängen så såg jag att der regnade ut. då blir man ju sugen på att dra ut?:/ Nej så ärligt talat så sov jag några minuter längre, men tänkte iaf att jag tar en springtur till affären och köper en flaska vatten (Hela dagen igår hade vi inget vatten för leveransen hade inte kommit. vi har en sån där vattenmaskin eftersom vi inte kan dricka ur kranen). För jag har början med gröt på morgonen och jag bara älskar det! Imorgon blir det gröt med jordgubbar. yuuuummie!

Men iaf, så jag gick ju upp ca 40 minuter tidigare för att jag skulle hinna. Men då va Jane o F redan uppe, och Jane bad mig att följa med till Kindergarden. Hade ingen aning om att dom skulle dit men så blev det!
Felicia tyckte det var jätte kul o leka där! hon kollade på mig flera gånger o fick små skrattanfall hela tiden. Det är som ett dagis lixom. Får se hur de går o ladda upp vidoes, de kommer lite senare isf.

Så nu blire det här varje kommande onsdag, lr ngra onsdagar frammåt iaf. Det var kul att vara med och se barnen leka, sen så kommer jag ju ut lite oxå. Men det roligaste var tycker jag när hon tog fram vita tavlan och satte upp bilder på djur. Ja det blev ju verksta kinesiska lektionen o jag var koncentrerad!;D Fast det blev ändå fel för mig, dom pratar tydligen mer bebis språk där.

 

Dagens ord; Hund - gou


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag förstår att du är rädd för vad folk tycker och tänker, men låt dom göra de då :S Asså man måste ju få prata ut med sina vänner om allt och inget tycker jag, om dom inte lyssnar så kallar inte jag det äkta vänner. =/

När gränser går.. ja du, det är väl olika, men jag tycker nästan att det ibland inte behöver finnas någon gräns, utan det är bra för en att få prata ut om allt. =) Så va inte rädd för de.

2010-03-23 @ 18:12:28
URL: http://paulinaotsjo.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag förstår att du är rädd för vad folk tycker och tänker, men låt dom göra de då :S Asså man måste ju få prata ut med sina vänner om allt och inget tycker jag, om dom inte lyssnar så kallar inte jag det äkta vänner. =/

När gränser går.. ja du, det är väl olika, men jag tycker nästan att det ibland inte behöver finnas någon gräns, utan det är bra för en att få prata ut om allt. =) Så va inte rädd för de.

2010-03-23 @ 18:13:12
URL: http://paulinaotsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0