20:46 Skönt att ha Jane som oxå tänker på kläder i första hand.

Jane vet en sida på internet med himla billiga o snygga kläder på. Det är bla kläder från H&M o Only. Varje måndag o torsdag klockan 10.00 så kommer det in nytt man kan köpa. Och det går oftast åt väldigt fort! Så ikväll utbrast Jane "ÅH, Its Thursday tomorrow! We must check the internet site for the new clothes". Redan nu kan man alltså se de nya, men först klockan 22.00 ikväll kan man se priserna, o först kl 10.00 imorgon så kan man köpa.

Vi fick nu ett litet problem. Eftersom vi är ensamna nu och inte har nån som lagar mat åt oss (för mig ere ingen fara, men enligt Jane känns de som ett jätte problem)så måste vi gå till marknaden o köpa. Hon sa att jag får önska precis vad jag vill;D men haha, jag vet ju inte vad det finns för olika rätter?^^ lite krongligt då.
Men så de hade vi tänkt imorgon förmiddag då asså. Men vi måste verkligen sitta vid datorn exakt kl 10.00! Jane såg nämligen en klänning som verkligen är "hon". Både hon o jag skrek till när vi såg den, men mest hon;) Så den ska klickas hem, och troligen lite annat oxå. Hittade inget jag fastnade för riktigt, men ska nog klicka hem en randig sommarklänning.  Alltid bra att ha.
Men så troligen blir det att gå upp extra tidigt så vi hinner handla o säkert vara hemma i lagom tid.

Dagen har iaf varit låång. Och inget plugg han jag med heller.. Gick upp runt 8, passade F, åt frukost, gick till akupunkturen där jag fick kinesisk massage istället, hem, äta lunch, en timme vid datorn då F sov, så från klockan ett har det varit barnpassning. Tills nu, 20:30.  Gulliga Jane tackade tillomed för idag, hon tyckte att det hade varit en hård dag för mig haha, men det var ingen fara:) Bara att jag inte kunde plugga som jag borde ha gjort! Hoppas iaf på att få tid att gå till gymmet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0