20:25 sjukling

Detta är inte kul. Nu är det riktigt illa, ögonen bara rinner o rinner, jag bara nyser o nyser. Ligger i sängen och tycker synd om mig själv (mest för att jag är glass sugen).
F ville inte sova förrens klockan 16-17 idag o då fick jag min vilo stund oxå. La mig i sängen med Historia boken. Men kände sedan hur dåligt kroppen mådde så tänkte att ja, lite kan jag väl vila.. men inte sova, för då kommer jag inte kunna somna ikväll. Men, jag somnade..o vaknade 19:30. Har långkalsonger, mjukisbycor o tjocktröja men fryser ändå. Ligger under täcket så det går okej iaf.. men skippade middagen ute, har tagit en äggmacka hemma istället.

Fick några kinesiska hokus-pokus piller av Gurra.
Får se om jag är mirakelfrisk tills imorgon då? ;)

Sen vet jag inte hur bra jag lyckades med o visa naglarna på bilden men jag försökte. Ganska nymålade o fina faktiskt! IRL iaf. rosa glitter med mörklila/röd kant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0