20:15 ni svenskar är lyckligt lottade

Vet ni hur glada ni ska vara över att ha OLW, Estrella och KaramellKungen hemma i svergie? MKT glada!
Jag är proppmätt, har ont i magen för att morbror gjorde så goda plättar (ärligt talat så tycker jag inte om att äta för god mat, för då slutar man aldrig äta) Men när jag nu kollade runt på olika bloggar så är det nån som lade upp en bild på en souercream chipspåse och en karamellkungen påse som var till helgmyset. Asså bara påsarna o synen ger ju mysstämning! Det är sjukt, jag har ändå lite svenskt godis kvar här, men att lixom stå där vid hyllan o välja chipssmak kanske tillsammans med en vän, plocka i dom där väl utvalda godisbitarna i den lilla färgglada kamarellkungen-påsen.. det är lycka!    ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0