20:08 träningen kan bli komplicerad ibland

Kolla grejen lixom... Ska jag gå till badrummet o okuppera den i en timme bara för att jag måste ha en spegel när jag mimar o dansar till musiken från ipoden o gör mina hemmaövningar? Jag vet inte om mormor uppskattar det, man vet ju itne om hon har tänkt o duscha, det är ju lite svårt att fråga.
Bara för att jag förstår henne så behöver ju inte hon förstå mig, eller hur? ;) ^^ 

Men så kom jag ju på att nu när det är mörkt ute så kan man ju använda fönstret som spegel om jag har tänt. Men då vet jag inte hur många av grannarna som ser mig? Men o andra sidan, jag tycker dom är lite konstiga, då kan ju dom få tycka likadant? Se en utländsk tjej stå o göra massa konstiga rörelser, röra på munnen  o grimasera(när jag lever mig in i musiken).
Det ska väl vara jämt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0