19:50 Vi har ju verkligen världens finaste djur!<3

Snackat med hela familjen idag över webcam, jag med Felicia på min sida kameran o dom med Alec, Emil o Mojje på andra sidan. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH! Det är svårt att beskriva, börjar nästan gråta nu igen haha!
Att se det där svarta saken komma inspringandes i rummet med ett gosedjur i munnen, o sen höra svansen slå mot alla möbler. O När jag började prata så ser man hur han reagerar. Blir helt vild o några gånger sprang han till dörren för att kolla:D Jag hade så önskat att jag hade varit där.. Min älskling! o Gammla emil gubben o Mojje. Dom reagerade inte riktigt likadant men det hade jag iförsej inte räknat med heller^^
Längtar tills jag är hemma igen, då jag hoppas att Alec välkomnar mig som sisst. Han lämnade inte mitt rum för en sekund och ställde sig tillomed uppe i sängen för att komma närmare mig, sov där hela natten gjorde han oxå.
Men va så himla härligt att se dom igen, Allihopa! <3 Nu har jag fått ny energi!

Har precis ätit middag. Spicy spiiiicy gryta. Hehe, mina läppar verkligen bränner! Fast det var faktiskt väldigt gott att äta den kall. blir kanske inte riktigt lika starkt då. Känns itne så iaf... Får se om jag kan få ner lite efterätt oxå? Melon, eller en skål med jordgubbar o mjölk?;) För andra gången idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0