19:35 The ansikts bok lixom!

Det är med ett löjligt stort leende jag insåg att JA, Maria hittade inte på, det gick verkligen att komma in på Facebook! Det lilla minuset i det hela, eller stora minuset är att jag lixom inte kan göra så mkt mer än att bara kolla runt. Jag kan alltså inte ladda upp bilder eller uppdatera min profil, och jag kan heller inte svara och skriva komentarer o inlägg till er andra. Bara så ni vet, ifall att ni ser att jag är online så bli inte ledsna om jag inte svarar.

Menmen, dagen har flytit på.
Jag har pluggat nästan hela eftermiddagen och imorgon är sista dagen på Uppdrag 2 så då blir det samma sak. Seeen kan jag satsa lite mer på träning och relaxa lite. Lr typ, säger vi.

Såg framför mig vilket fint foto det hade kunnat bli idag. Tillbringade en del tid i trappen för F gick först några trappsteg ner, och sen upp, ner, upp, ner, upp osv..... o så skulle jag ju sitta på samma trappsteg som hon hela tiden. Så vi kröp runt där i trappan tillsammans med Lucky som vägrar lämna min sida haha. Mysigt men irriterande.
Den fina bilden hade iaf varit när jag sitter högst upp i trappen med Felicia på ena sidan och Lucky på andra. o då blir det tripp trapp trull. F är ju ganska mkt mindre än jag och Lucky är lite högre tror jag när vi båda sitter.

Jaja, det här va sån här extremt nödvändig info som ni bara MÅSTE få ta del av ;) Nu ska jag uppdatera mig ltie om vad som händer på andra sidan jordklotet; on Faaacebook.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Då kan du se bilder på Adam där, eftersom jag är så jäkla dålig på att skicka mail :P Men nu beror de faktiskt på att USB-sladden till datorn är kaputt, har beställt en ny som borde komma idag :) Saknardig oxå!!!! <3

2010-03-25 @ 07:52:28
Postat av: hedda

JA VET:D Va inne o kollade igår;)han e så himla sötis! Men ja, jag väntar ändå på bilder på DIG med HAN i famnen:) hihi.. men stressa inte;) skicka mer när du har tid o du har en sladd tillgänglig :P



Allt flyter på bra fortfarande? :)



<3<3

2010-03-25 @ 11:24:08
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0