14:48 3 par skor som belöning! :D

Hmm.. jag är lite nervös. eller stressad är ett bättre ord.
Jag vill att Gurra ska komma hem (Stackaren är hos tandläkaren på kontroll efter att ha dragit ut två tänder :/) så att han kan prata med mormor o säga att jag måste springa iväg på ett litet ärende.
Jag jobbar ju somsagt hela kvällen och har ansvar för F. Men när jag skulle ta fram mina nyinköpta skor (:D:D:D) så märkte jag att jag fått fel storlek i ett par av dom! Ville helst springa iväg på direkten o byta, men jag känner att jag måste berätta det för mormor först o se om det är okej att jag försvinner en snabbis.
Varför det är så brottom är att jag veeerkligen vill ha skorna,(skitsnygga, jätte bekväma och perfekta till en danskväll på krogen) och tror inte att det fanns så många i storlek 37 kvar. 38:orna känns för stora.

Gurra skyyyynda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0