14:31 När en flickas hjärta går i bitar.

Herregud, att jag blivit så beroende av kläder? Det är ju sjukt. När ja va lite yngre så hatade jag att gå ut o shoppa, tyckte bara de va jobbigt. då önskade mig alltid kläder i present lr ville att mamma skulle köpa ngt. Annars kunde man ju alltid få syrrans snygga efter ett tag. lr låna.
Men nu, Jane hade beställt hem en del kläder från internet. Bla två snygga klännigar. Jag blev helt kär, frågade om jag fick prova dom o om de passade på beställa likadana till mig oxå! Sagt o gjort! MEN, japp.. jag hade samma storlek som dom Jane hade beställt.. Men ingen av dom fans längre kvar att beställa! :'(

Jag ligger o pluggar om den franska relolutionen just nu, men jag kan itne koncentrera mig... har bara klänningarna i huvudet!:( ca 50 RMB styck var det oxåååååå!! buhuuuu!

Ni vet, man får lixom en bild av sig själv, i sommar, på en uteservering, med vänner och en drink i handen, I DEN KLÄNNINGEN!. men nu är min dröm förstörd. aldrig , aldrig kommer den gå i uppfyllelse...

Måste nog tröstshoppa lite i helgen tror jag:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0