14:29 varmt solsken idag!

Känns som att uppdateringarna går lite segt, men jag har helt enkelt ingenting intressant att skriva dagar som dessa man bara är hemma med Felicia.

Men ngt som är värt att nämna är att imorse när jag kom ner till köket så hade mormor var och handlat, och i en av påsarna låg det massor av jordgubbar! 'Snacka om att man blev glad! Annars idag har jag, Jane o Felicia tagit en promenad med Lucky till en av djuraffärerna här. Han får gå dit när det är tvätt dags! o så skulle dom klippa lite päls o klor brukar de bli oxå? Fast klorna har ju iförsej jag redan gjort för någon dag sedan. Men vi får se om han är finare än vanligt när han kommer hem.
Efter som det är fint väder idag så ska vi ta en till promenad idag, o köpa lite mer frukt och ta med kameran när Felicia är ute o går.

Men uch jag är trött... o vafan, måste. måste. plugga... bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0