14:20 Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder? Bullshit.

Asså.. det här va ju inge smart. Det har regnat här i, vet inte hur många dagar nu. Många iaf, o iprincip 24/7. o vet inte riktigt om det blir så mkt o göra idag pga av regnet(skulle igentligen gå på ngt akvarium-museeum, men regnet sabbar det)
Men då hade jag mina små hemma planer.. men nu när jag har tänkt lite längre så går det nog inte att utföra dom. Lr går gör det väl...
Jag tänkte gå till Tesco o köpa lite nödvändiga grejer, men som jag nämnde så har det regnat här ett tag, o när jag tänkte lite längre så kom jag på vad jag har i min skogarderob; glittriga stövlar med klack, finskor med klack och öppen tå eller med bara rämmar o nitar, gympaskor med hål i sulan, gympaskor med "ventilationshål", låga stövlar med hål i.... HA, inga vattentäta skor!? Där sprack ju den planen. Det värdsta jag vet är när skor läcker in vatten! LR de glittriga stövlarna har jag aldrig provat i regnväder men det känns ändå inte som ett alternativ?

Sen så har detta regnväder visat kvaliten på detta hus. Det troppar vatten från taket i hallen och från taket i mitt rum... haha! lr man sesr att väggen verkligen inte mår bra iaf pga av vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0