13:00 Vad har jag gett mig in på!?

Jag, Jane o Felicia tog en promenad till en liten hokuspokus-affär. Jane behövde ngt för att stoppa mjölk-bildningen i brösten nu när hon har slutat amma. Så hon fick med sig en påse som ser ut som havre. Och det är det ju oxå men det är väl ngt speciellt med den, så ska hon äta den tillsammans med vitvins vinäger om jag förstått rätt.
Passade på att fråga om dom hade akupunktur oxå. Svar JA.....

Vi gick upp på övervåningen där dom behandlade folk och en av tjejerna där fick tjänna o klämma på min nacke för att se om det var skelettet eller musklerna som jag säger att det är "fel" på. Jag tror att dom faktiskt kom fram till att ja, det är mina muskler som är problemet och undrade om jag ville vänta en liten stund o ta första behandlignen redan nu eller komma tillbaka imorgon. Svaret blev Imorgon! Ehhm... vad har jag gett mig in på? JAG ÄR SPRUT RÄDD OCH JAG HAR TID IMORGON KLOCKAN 10.00!! :O

Det roliga är att jag troligen kommer bli rökförgiftad på kuppen.
Jag trodde att akupunktur behandlingar bara betydde att man får lite nålar instuckna i kroppen. Men inte här.. När vi kom in i det huset där de var så kände man genast en konstig lukt. o när vi va där uppe på övervåningen blev lukten mycket starkare att det nästan blev svårt att andas.
Såg en dörr som stog på glänt så förstogd jag då vad det var. Där inne låg en kille med en akupunktur behandling. Han låg på en brits i bara jeans, o tittade upp i taket. Hade en nål i varje handled och en i pannan va jag kunde se, och på magen låg det rökelser..

Som tur är ska Jane följa med mig dit imorgon.. Jag hoppas verkligen det här hjälper för min nacke. Kina är ju lite hokuspokus-land och alla andra piller jag testat här har ju typ fungerat. Så varför inte det här?

Jag hoppas jag inte dör och att jag inte kommer drabbas av ett skratt anfall när jag ligger där! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0