11:55 mormor har åkt till Wuhu.

Imorse åkte Hans iväg nånstans o kommer hem på torsdag tror jag. Mormor åkte oxå, hem till deras hemstad. Vet inte hur länge hon kommer stanna där men det bli väl ett tag tror jag.
Så nu blir det ännu mer ansvar för mig gissar jag. Jane sa att "neej, nu får vi ingen lunch". Eftersom det alltid är mormor som lagar maten här hemma, den kinesiska maten.
O Ärligt talat tror jag att det komemr kännas lite tomt. Även fast nu har jag ingen som säger till mig vad jag ska göra o inte göra när jag har Felicia, jag kan öppna kylen utan att nån kommer o ser efter vad jag ska ha, kan laga min egen mat utan att nån ska ha synpunkter.
Men det är ju ändå skönt ibland när tex Jane är iväg, o Felicia är jätte jobbig o grinig, då finns ju faktsitk mormor där o hjälper till. o När Felicia inte vill äta så försöker alltid mormor några gånger oxå. o nu när jag måste plugga oxå. Jag kommer ju inte kunna koncentrera mig när jag vet att Jane får det jobbigare under den stunden.
mormor, hon är ju himla gullig ändå!


Men det här ska nog gå bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0