11:52 Man kanske ska bli kock?

Har suttit ute o målat naglarna medans mormor håller på i trädgårdslandet, Hans fixar med bilen, Felicia hjälper till o Jane fotar kläder.
Det är ingen sol ute men det är varmt ändå. Men det känns som om regnet hänger i luften..


Ligger här o försöker kolla Bella&Tyras show, men jävlar vad segt de ska gå.. Snart blire lunch!
Håller faktiskt på o skriva ner mina favoriter som mormor lagar. Blir väl inte exakt men så som jag tror att hon gör o så som jag tror kan bli riktigt gott. Så kan jag bjuda på en kinesisk middag/lunch sen när jag kommer hem till Sverige! ;D

Kommentarer
Postat av: Mika

Jaa, det vill vi att du ska göra. Nu har Lorentz fått en ångkokare och wok så du har alla medel du behöver + en kinesisk kokbok oxå.

2010-03-20 @ 19:58:58
Postat av: hedda

JA! Suuper bra!:D för ångkokare behövs ;)

2010-03-21 @ 07:17:20
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0