10:30 Godmorgon

Coolt, jag vaknade faktiskt innan 10 av mig själv o jag tror jag somnade runt 03-04 igår!
Vi kom hem från middag o bowling vid 01 o sen vara lite webcam me Jenny o en dusch innan det blev sängen. Men så kunde jag ju inte somna som vanligt för att jag alltid har 1000 tankar i huvudet o ligger o diskuterar o planerar med mig själv^^
Igår var vi ute o åt middag, lr först mötte jago Gurra upp Nina vid H&M, o jag köpte en väska som jag är väldigt glad över! Sen fick ett halsband o ett par ringar följa med oxå. Hittade massa andra grejer oxå så funderar på om jag ska åka in till stan idag... För jag vet inte om gymmet är så bra för mig än, är fortfarande väldigt förkyld även fast jag mår bättre:/
Blev iaf en riktig god middag, en buffe på Brasil steak house! o efterättsbuffe var det ju oxå;) Sen gick vi alla, G,N jag, David, Johan o Albert o bowlade.. o jag visste ärligt talat inte att jag var såå dålig HAHA! låg sist ända till sista chansen o då gick jag om o vann över Nina med typ 3poäng:P o jag ska väl tacka Albert för det var han som visade mig lite knep. haha "du måste gå rakt, du går ju såhär!" så gick han typ som ett S över hela banan! ooops?:P

Nej, nu är det bara för mig att bestämma mig om jag ska åka till H&M lr gå till gymmet idag? om det blir H&M så är jag säker på att jag kommer bli av med ett antal hundralappar.. såg nämligen väldigt många fina saker..... o jag är sååå sugen:D men grymt sugen på gymmet oxå:/ fuck.
Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0