13:21 ett smakprov.

Hej!
Nu är jag hemma igen.
Ucch vilken tågresa säger jag bara! Tror det tog över 7timmar! o det kändes kan jag säga.. Men Felicia var jätte duktig tycker jag, även fast hon vägrade sova.

Fotograferingen gick skit bra iaf! eller tror jag, dom bilder jag fått iaf:) Som jag trodde så blev de ju inte som dom sag men jag fick göra en fotbolls reklam o så massa brölloppsbilder. Det roliga var att vi inte var i studion utan utomhus! Så bilderna är lite häftigare.. synd bara att dom sminkade mig så som om vi vore i studion, det är ju inte lika mkt ljus så det blev inte lika snyggt. Men aja, det var jävligt kul ändå! o så fotades jag tillsammans med en kille oxå andra dagen.
Han printade ut ca 6 bilder redan igår till mig o han kommer skicka resten inom några dagar. Han sa iaf att bilderna blev bättre än förra gången, så han va supernöjd! :D

Men jag kan säga att det var grymt jobbigt oxå. Tänk er, att ha en sån där brölloppsklänning på sig (dom är väldigt tunga) ute i 35-40 graders värme, posera i obekväma ställningar och se snygg o avslappnad ut, o man känner hur svetten rinner.. Haha man kände sig ju inte såå himla snygg då kan jag ju säga!
Dag nummer två hade tjejen som var med o sminkade o styla en liten fläkt med sig som jag fick låna mellan tagningarna, och så stogd hon o fixade till sminket varannan minut typ.. haha. Men jävligt kul var det!




Kommentarer
Postat av: Millerill :)

Åh vilka härliga bilder :D jätte fina! Ser fram emot att se dom andra sen :)

2010-06-22 @ 09:46:34
Postat av: Hedda

Tack! :D

Yeeees, kommer få ha bildvisning när ja kommer hem tror ja;D men lite kommer komma upp här! :)

2010-06-22 @ 17:05:35
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0