23:13 fejkmarknaden idag.

Nu är jag hemma! Har blivit en lång dag med mkt.. shopping;)
Cyklade först till carrefour o H&M o köpte ett till par shorts. När jag skulle hem hade det börja regna, men de va inte så mkt o göra när man ahde tagit cykeln. Men det var ändå väldigt skönt även fast ja cyklade i rejserfart hem;) Kändes som ett riktigt sommar-regn då man inte behövde frysa även fast man bara hade linne o shorts.


Sen blev de in till stan igen och fejkmarknaden! Mötte upp Maria o jag hittade faktiskt en del!
Mest onödigaste va väl plånboken. Eller igentligen inte? lr.. aja, jag har ju en men jag har länge tittat efter en ny.. o nu hittade jag än med massa bra fack i så jag frågade vad hon ville ha för den. runt 300RMB. Jag sa 45RMB o hon blev galen som vanligt.. men jag gick därifrån, lr försökte! Asså verkligen, visst att kineser är jobbiga men hon bokstavligt talat höll fast än. Jag försökte få loss min hand som hon höll i men det gick inte, jag försökte verkligen men hon vägrade släppa mig. När hon äntligen släppte mig o vi gick fort därifrån så ropa hon efter mig "okok, 50!" jahapp, då blev jag med en ny plånbok då. "you are tuff" sa hon... haha.
Igentligen hade jag nog kunnat få den för billigare, men jag är ganska säker på att det är äkta läder iaf. orkade inte bry mig så mkt..

(Bara ett ex till er som inte varit här o inte vet hur det är med priser o sånt;P)

Men så hittade jag ett par snygga armband oxå, lr man köpte en kedja och valde ut berlockerna till. o jag är feting nöööjd!


Men nu, godis tajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0