20:40 separations ångest? 5 veckor kvaar???

Jag märker att Felicia har blivit så himla fäst vid mig nu. O jag vid henne! Jag ligger i soffan o Jane gick precis förbi med Felicia i famnen för att gå upp till sovrummet. Dom stannade till, som alltid o vinkade, sa godnatt o slängde iväg släng-godnatt-pussar. Fyfan vad jag kommer sakna den där lilla ungen!?

Vem ska komma o dra i mig hemma i sverige lixom?
Hålla handen vart man än går, upp o sitta i knäet, pussas o kramas, sitta bredvid i trappen, köra på cykeln... Jag är verkligen hennes lilla lektant. Såfort hon har ätit klart så kommer hon o drar i mig. o hon ska ha med mig vart hon än går haha:D
Idag har hon varit jätte grinig men ändå bara velat vara hos mig. Även när hon ramlade o började blöda på läppen o mamma tröstade, så skulle hon över till mig.

När jag o Maria satt på takterassen i helgen så kom vi ju faktiskt fram till att det är ruskigt snart vi åker hem! Kommer ihåg i julas när jag satt o berätta för alla att nu ere bara 7veckor kvar.. o vips så stressade jag runt som ett djur för att hinna med allting sista dagen! nu är det (SHIT, jag trodde att det iaf var 6veckor) inte äns 6veckor kvar.. 5 veckor o 3dagar?

Har suttit o dagdrömt idag om sommaren med vännerna,
allt som jag vill göra, min ALEC o EMIL, o ja.. sånna där smågrejer att få krama på vännerna o familj o ta en glass vid bryggan, åka båt, spela kubb o ha picknick. Det är ju lycka, på hög nivå! Har letat lite jobb oxå, o de känns kul..(Mamma, hör av dig typ imorgon lr så? behöver hjälp)
Men det kommer bli så jobbigt o sakna allt här? :/

Kommentarer
Postat av: Mika

Ja, du har väl söka deltidjobbet som vi pratade om????????

2010-06-02 @ 22:12:16
Postat av: Hedda

yeeeeeees det är gjort! Men grejen va att det inte var deltid, utan heltid "tillfälligt" :S

Men ansökan är skickad!

2010-06-03 @ 16:32:46
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0