20:02 försenade videos!

Haha jag ligger här o asgarvar!! Håller på o kollar igenom videos som jag ska ladda upp nu. Tänkte börja med massa Felicis vidoes. o ja, hon kan va ganska så charmig ska ni veta!
o nu kom hon precis o joina, hon sitter bredvid och ser jätte nöjd över att det är hon som pratar på datorn;)

Appro på blogg... Jane har oxå skaffat en blogg, vi satt o höll på att komma på ett bra nickname. Kom inte riktigt ihåg va de blev heller men ja kan skriva den här sen;) Då kan ni ju börja läsa om ni kan kinesisika;)

ÅÅh, nu ska Felicia sitta på min mage oxå för att få första parkett o kolla videosarna.


Men här kommer de några iaf!
Se o njut hahah:D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är hur kul som helst!! Att få se henne röra på sig och höra hur hon låter är jättekul. Jag saknar henne såå mycket. Du får filma henne mycket så vi har, lite längre snuttar önskas:)

Puss på dig, längtar tills du kommer hem!

2010-06-29 @ 23:36:09
Postat av: Hedda

bra:D alla dom här videosarna är ju gammla men jag ska filma mer nya nu:D yesbox ;D



saknar er jätte mkt! ses på arlanda:D hoppas du kommer?

2010-06-30 @ 04:08:12
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0