10:00 enkel frukost.

Har nyss ätit frukost. Ni anar inte hur gott det är med en enkel knäckemacka med mjukost och massor av gurka på. Det är himelskt gott!!
Jag har ju börjat längta mer o mer efter svensk mat o även fast mormor är tillbvaka i huset igen (hon följde med från Wuhu) så ska jag försöka hålla mig till mina sallader. Kommer iförsej gå ganska dåligt tror jag när hon är grym i köket, menmen..

o idag kunde jag inte hålla mig om hon frågade om jag ville ha lite av den där kinesiska frukosten. Det är en soppa med bla sesam bollar, ägg och sådant ris som man gör kinesisk sprit av^^ Så ja de smakar lite alkohol om det, det är väldigt speciellt men jag tycker det är  gott ändå. Så jag tog en sesamboll haha.
Första gången jag smakade så va den alldeles för slämmig, blev nästan illamående + att dom är extremt söta. Men nu har jag vant mig och tycker dom är skitgoda!

Fast jag äter dom nog helst som efterätt:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0