23:09 tillbaka till det gamla?

Ja, nu är det ju exakt 2 veckor kvar... just nu, denna sekund så har jag ingen hemlängtan men jag ser fram imot det så mkt! Ska fan hitta på massa roliga saker och göra en himla massa har jag bestämt!
Gotland där oxå Andre och Jesper mfl kommer vara, grilla, bada, picknicka, umgås med folk, åka båt med Johan, CG o Tobbes landställe, skärgården, tälta, landet... Ja det är massa saker jag vill göra!

Men då finns de ju såklart de där mindre sakerna där oxå som inte är så roliga. Jag vet ju inte exakt hur det kommer bli, hur det kommer kännas.
Just nu när mina tankar leker med mig försöker jag tvinga bort dom och säga till mig själv "Du är inte i svergie än, så du kan inte göra ngt åt det just nu! Så vänta med att äns ägna din tid åt det och bestäm dig lr må dåligt senare."

Jag kommer ihåg när jag kom hem i julas. Jag var skitglad över att vara hemma! Men eftersom mitt plan var väldigt försenat så kom jag hem väldigt sent på kvällen o hela familjen skulle jobba dagen efter o va alltså tvugna o lägga sig. Så det blev datorn för mig. O vad är inte det första jag ser? Jo det som Magnus la in på mitt skrivbord sista kvällen han var hos mig. Ångest är ordet!
Senare ser jag Tobbes tröjja som jag inte hade kunnat bestämma mig om jag skulle slänga eller inte, så den låg kvar..

Ja, igentligen har jag nog himmla massa att ta i tur med när jag kommer hem. Tror jag måste välja inställning till hur jag vill vara o leva mitt liv, så jag vet hur jag ska ställa mig till vissa saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0