23:39 i övermorgon åker vi!


Japp, Jane sa för ett tag sen att det är på fredag det blir. På fredag så åker vi till Wuhu, där hennes bror (fotografen) bor! Jag vet inte än om det är på morgon/för-eftermiddag/kväll vi åker eller hur vi åker men på fredag it is.

Jahapp, då blidde det ingen fotbollskväll för mig på Omalleys då?:/ Dom har en storbilds tv ute i träfgården o massa bänkar så de får plats massa med folk dom kan sitta där med deras öl o skrika o gapa! Även fast jag inte är såå intresserad av det om inte sverige är med så vill jag dit ändå, bara för ATT lixom. Man kan ju låtsas heja på ngt lag o försöka komma in i det där pirret ändå!:P haha, men jag ska inte klaga!

Nu måste jag ju packa imorgon oxå. Vet inte hur många dagar vi blir borta. Men ett par underkläder o bikini ska ju med iaf. Hmm, viilken bikini ska jag ta tycker ni? ;) Zebra, leopard lr blått krummilur mönster?
o Juste, ipoden ska fyllas på med mera musik så man klarar av bilfärden oxå! Bil eller tåg lr va de nu blir....

Kommentarer
Postat av: Millerill :)

Zebran såklart! :D det är ju du hihi



<3<3<3

2010-06-16 @ 23:11:58
Postat av: Hedda

ja det blir nog den faktiskt haha:D



saknar deeeeeeeeeeeej<333

2010-06-17 @ 07:24:41
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0