23:25 lite klirr i kassan!

För det första så har jag typ fått ett jobb erbjudande.
Eller David hörde av sig o sa att han troligen skulle kunna fixa ett deltidsjobb åt mig på en nyöppnad dansskola. Tydligen var det så att man måste göra ett danstest o sådär men jag tror nog att jag hade klarat det? Kanske iaf;P
Men eftersom jag ändå har tänkt att åka hem om en månad och då stanna i Sverige så känns det lite onödigt.. Att stressa upp sig över det, blir nervös bara nu:P

Meeeen, så till det andra..... MODELLJOBB! Tanken var att vi först skulle åka typ imorgon lr på onsdag bara över en natt för att fotograferingen skulle bara ta en eftermiddag. Men nu så har Janes bror fått tag på några fler företag som behöver en modell till deras reklamer... Bla ett Spa. Så yes, jag kommer få gå på spa och äta god mat efter med en fotograf efter mig. Känns ju helt okej! ;)
o ja, jag vet inte hur mkt som är bestämt men Jane berättade en del iaf. Så nu kommer vi åka nångång från söndag till nästa vecka. o då blir det några dagar extra nu när det blir mer bilder som måste tas.

Wooooooooooooooooooh!

 

Ne, nu satte Gurra på Män som hatar kvinnor.... Får se om jag kan slita mig o komma i säng i ok tid.


Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

du blir länkad om en stund. Allt bra med dig idag?

2010-06-07 @ 20:08:26
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: nadia

grymt med modelljobbet ju :D

2010-06-09 @ 00:39:12
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0