23:14 konsten att höra vart folk kommer ifrån?

Jag är verkligen ingen sån som kan höra på folk vart dom kommer ifrån. Asså, okej, fransmän o spanjorer kanske. Men sen dialekter, i olika språk går oftast itne så bra.. Skånska hör man men annars tror jag inte att jag kan så många mer haha. jo Liiiiiidingö.

Men iaf, till det jag skulle komma till.
Igår, när vi var på club Dada och jag, Maria o Jonathan precis delat på våra 6 shottar så kommer en kille fram till mig o börjar prata.
Först är det shottarna han frågar om då dom va lite speciella. Vi drack dom med sugrör då dom hade tänt eld på dom. Sedan pratade vi på iallafall i 10minuter.. sen kommer den obligatoriska frågan "were are you from?", "Im from Sweden, and you?". Killen stannar upp o ler brett, "sweden?" "Yes, sweden..?" Han sträcker fram handen "Men tjenare!" Hahaha, ja det är inte så himla ofta jag träffar svenskar ute.. men de va kul! speciellt när vi först stått o snackat engelska. Va lite pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0