23:06 snart Wuhu..

Åh, va jag är trött i kroppen. Har varit det några dagar nu men ikväll körde jag ett litet träningspass hemma eftersom de va så länge sen. Så nu är jag extra trött pga det, o stolt ;) haha men det skulle vara kul om jag blev sjuk typ nu....  Fattar inte varför jag blir så här seg o tappar lusten till allt så ofta? :S

Även fast jag är trött så känner jag mig bättre i kroppen efter träningen. Så hoppas jag kommer igång nu o taggar till lite igen. Längtar iaf tills nästa vecka då vi ska åka till Wuhu o fota! ;) o om jag ska göra de lättklädda bilderna så känns det ju bättre om man är iform.
Det spelar ingen roll om jag är smal. Om jag inte tränar så känner jag mig inte snygg.
o Man måste nog känna sig snygg för att bli det oxå, på riktigt. Det är Utstrålningen man behöver, och den kommer inifrån.

Har lite prestationsångest nu....... Tänk om bilderna inte blir nå bra!? Tänk om de blir sämre än förra gången?! Nu är det ju JOBB oxå, inte bara på kul o för min egen skull.... ÅNGEST?

Neee.. inte tänka så nu!
Det ska bli kul iaf. O nu när det inte kommer va så jävla kallt som de va förra gången. haha, asså man gick ju med jacka + tjocktröjja inomhus o ville ju helst sova med det oxå. Skulle lugnt haft tredubbla långkalsonger om jag hade, + mjukisbyxor o termobyxor. Asså det var SJUKT!
På sommrarna har dom extrem AC på inomhus men på vintrarna, vart är värmen lixom?

Förra gången vi var där, i Wuhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0