22:08 daaaaaaaaaamp (utropstecken)

VARFÖR HÄNDER ALLTID SÅNT HÄR MIG!!!!!!??

Bara för att jag är så blåst på teknikologi? Nej men asså, jag blir så jävla trött! D

Ikväll skulle jag träna framför tv:n med min nya arobics dvd. Jag har användt tven under dagen och kollat på film. Men såklart. Bara för att just NU, IKVÄLL vill jag göra det här så funkar inte tv:n. Den har helt enkelt lagt av. Happ, inte så mkt o göra då.. Då sätter jag på min tv i rummet och tänker att jag får väl träna inne i mitt rum ist. Men den jävla dvdn märker inte av skivan. det händer inte mkt o står bara "No disk", hur många gånger jag än försöker. Typ 20ggr.
NÄHE.... Datorn då? okej, då sätter jag in skivan.. JAA det funkar! DÅ kör vi då... men oj, "måste bara byta skiva för det var fel." När jag sätter i den rätta så kommer det inte upp nån media player som sedan säger åt att jag måste byta program att spela upp dvdn i, o som sedan byter automatiskt. Då får jag väl klicka in där själv då. Men inget händer. NÄR jag väl får upp rutan så "svarar den inte", utan vägrar ladda klart. jag stänger ner allt efter ca 10minuter, då jag oxå hunnit klicka upp o stängt ner allt ett antal gånger. Så jag trycker ut skivan, o DÅ kommer programmet upp där den ska spelas upp. Trycker in skivna snabbt igen. "sätt i DVD eller tryck på spela." jag trycker på spela..... tror ni det händer ngt? Ne.... trycker några gånger till.... tror ni det händer ngt? neeeeeeee............. WHAT THE FUUUUUCK!!!!????
o tror ni inte blogg.se strejkade först när jag skulle in här o beklaga mig oxå?




O tror ni jag har nån lust kvar att träna nu efter fan en timmes kämpande med en jävla dvd? NEEEEEEEEEEEEE.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0