22:07 den svenska humorn?

Det var faktiskt inte bara jag som modellade i helgen. Felicia oxå! Om hon har tur så får hon oxå hamna i tidningen som jag;)

Det kan vara ett tufft jobb att fotografera småbarn ska ni veta!
Puh!
Jätte gulliga tjejer o killar som jobbade där, men erfarna av barnfotografering? Eh, NEJ! Segaste fotografen jag varit med om. Man måste ju vara beredd när ungen är glad o ler. Men han satt mest o log o gick runt o gjorde annat... inte undra på att Felicia blev som hon blev i slutet, ett grinigt monster.

Efter mkt stojande, hoppande, klappande, mjauande, klappande, grimaserande och mkt annat av både mammsen och personalen så fick jag ta över uppgiften att få henne och le. Efter mina första 2 minuter la dom över det ansvaret helt på mig resten av tiden, för OM hon log ;D Så vissa bra bilder blev det iaf:)
Skulle oxå kollat snett om jag va hon när alla höll på som dom gjorde. Jag försogd henne verkligen....

Jane undrade varför bara jag kan få henne att le o skratta ibland. Hmm, det undrar faktiskt jag oxå.. det kanske är svensk humor? ^^


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0