21:17 smart packning på g!

Helt ärlig så trodde jag inte att jag hade så himla mkt packning.
Lixom, ja har väl köpt lite små saker o lite kläder då o då, men so what? o När CG o Tobbe sa att dom tar med lite saker åt dig annars kommer jag aldrig få med dig allt! Ja de tyckte jag oxå va en smart ide men kändes på ngt sätt ändå lite smått onödigt..

Nu har jag ju somsagt packat EN väska, den jag kom hit med. Den väger nu 28 kilo och det ser inte ut som om jag har packat ngt om man kollar runt i rummet. De 28 kilona som ligger i väskan är inte äns hälften av det jag har!
Morbror flinade åt mig när han såg allt som låg runt i rummet även fast väskan va färdigpackad.
Imorgon är det jag som ska till carrefour o köpa ny väska(or!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0