19:57 H&M, bästa vän!

Okej, nu ligger jag här nyduschad i mjukiskläder. När jag kom hem från Carrefour så stack jag iväg till gymmet en sväng.
När jag kom hem var Hans hemma och jag åt middag innan jag hoppa in i duschen. o Nu ligger jag här!

Hittade lite kläder på H&M. Blev usla bilder nu när jag fotade haha, menmen;) På hemvägen gick jag in i en liten pryl-butik oxå o hittade två snygga solfjädrar som jag har tänkt att ha på väggen hemma.

Första är för slappa sommardagar. Andra kommer bli grymt snygg till ett par jeans. O tredje är som gjord för mysiga sommarkvällar när man behöver ngt att ta på sig!

(ja lovar, när jag fotade så tänkte jag inte att lägga dom så så att jag kunde beskriva dom, haha. men de blev bra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0