19:05 något upppiggande?

Är så himla trött.. gissar på att det är vädret. Tror vi är inne i en regnperiod här nu? Inte så kul, men det är varmt så man går ju ändå i bara shorts o linne vilket är skönt! Men man blir ju så seg av det här... Aja, hoppas verkligen det blir bättre till helgen då vi har planerat att mysa lite i nån park, min sista helg!
Va iaf på massage idag igen o jag somnade några sekunder precis som igår^^

Ni såg kankse att jag äntligen lyckats med mina videos!

Men dom bästa o  roligaste videosarna är ju för stora men ja ska försöka fixa till det.. men här har ni en till iaf, i från lördagen när vi skulle vidare från Dada bar till nån clubb. Vet inte om ni riktigt förstår hur roligt det lät när Natcho säger "ditåt". :P
Jag älskar när folk ska försöka prata svenska! o ursäkta min jätte svenska-engelska ibörjan. hoppas verkligen inte jag pratar så normalt!


Kommentarer
Postat av: gurra

saa du var utanfoer mig och haengde,,,bor precis vid da da

2010-06-30 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0