18:58 Min nacke.

Nu har jag bevis på att min nacke inte är normal!
Så nu ni som inte tror på mig när jag klagar över nackvärk och "åh nej, jag orkar inte bära den kassen/väskan för jag orkar inte pga min nacke", okej, det är ingen som har sagt ngt om det men det känns som om det är precis det folk tänker, det känns som allt låter som bortföklaringar till saker jag inte kan göra och ällmänt gnäll. Men ICKE!
Men jag kan ju säga att jag komenterar o gnäller bara ENDAST när det är riktigt illa!

Här är antagligen orsaken till att mina muskler inte är som dom ska och att jag har så känslig nacke. Att jag får problem helt enkelt..Mitt skelett är för rakt! Ser ni?... ^^

Om jag ska vara ärlig fick jag lite smått panik första gången jag kollad epå bilderna. Lixom EUUUH! "Det där är ju jag! SÅ ser jag ut Inne i min kropp! ÅÅH det där är min hjärna, FY!"


Coolt, inte alla som kan hänga upp en tavla på väggen med sina nackkotor på. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0