14:26 tåg utan AC?

Vad skulle man göra utan AC? Typ dö, lr svettas ihjäl iaf. Nu är det ju över 30grader varje dag och man blir svettig bara att vara ute. När vi kom hem från vår lilla prommis till affären o den söta killen idag så va Felicia helt dyngsur av svett. Det är underbart att komma in!

Tåget mot Wuhu går imorgon runt 06
. Så det blir upp med tuppen. o jag frågade Jane lite nervöst om hon visste om det var AC på tåget. JA sa hon. Åhh vilken lättnad tänkte jag, då kan de ju bli riktigt skönt iaf. Men efter ett taglade hon till.. kanske, lr jag vet inte. Inte på alla tåg är det inte AC... vi får hoppas!

Ehh, ja hoppas. Fatta, åka 5 timmar på ett tåg utan AC när det är 35 grader ute? he he he he........


(Om jag ska vara ärlig var inte de första jag tänkte på att man inte kommer kunna andas pga av hettan, utan mer att då kan jag ju inte köpa med mig choklad! :( De kommer ju bli mer chokladsås än chokladkaka.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0