14:07 hotness.

Uch.. varmt ute nu;P Känns väldigt hemskt att säga det men det är skönare att vara inne nu. Är ute i shorts o bikini men man blir mer seg av värmen här, speciellt när man inte gör så mkt, o det är svalare inne i huset..
Men det är ju ändå underbart att kunna vara ute såhär!

Gick med Felicia till fruktaffären o köpte persikor och en halv vattenmelon. Sen när jag kom hem så såg jag att vi hade fått massa små honungsmeloner av grannen. (Jane ville så gärna ge bort några sexpack öl men grannnen vägrade ta imot dom utan o betala, o Jane vägrade ta betalt. Så då blev det meloner i gengäld istället, haha så kinesiskt!:P)


På vägen hem köpta jag några stemed bred med kött i oxå.
Hon som säljer dom kände visst igen mig från när jag brukar gå dit o handla med Jane så hon visste vad jag skulle ha o så fick jag några gratis oxå;) Men uch nu har jag ätit för mkt som alltid o jag mår riktigt illa. haha just därför tycker jag inte om att få mer än vad jag igentlgien vill ha för jag slutar inte äta förrens allt är slut = too much!
Ska nog sätta på luftkonditioneringen på lite svalare o försöka sova lite.. Innan F vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0