13:48 love is in the aiiiiiiir!

Så Jävla Gulligt!! Felicias första flirt! ;D
Jag och Jane tog en prommenad med Felicia bort till en affär där Jane skulle sälja lite kläder. Medans Jane var inne i affären så var jag o F utanför. Bredvid oss var detr en jättesöt kille på kanske 4år med sin mamma som spelade på lite olika spel.
Han gick fram till oss och försökte prata med mig, men jag forstogd ju ingeting, men jag gissade på att han frågade om han fick ge Felicia en kaka eftersom han höll i ett kakpaket. Så han gav henne en kaka och gick sen därifrån. o jag kan säga att han fångade Felicias hjärta direkt!

Sen han gav kakan till henne släppte hon inte blicken ifrån honom, o gick efter honom dit han gick. o när dom gick förbi varandra så snuddade han lite vid henne o det såg ut som om att han ville hålla handen lr bara retas lite med henne.

När vi skulle gå hemmåt gick dom oxå. Istället för att ta Felicia i vagnen så lät jag henne gå själv. o efter ett tag vågar sig pojklen fram igen och tar henne i handen så dom går hand i hand.
Han säger till hans mamma att han tycker Felicia är "pjalia" som betyder vacker.

ÅH KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0