12:56 lördag.

Min lördag blev inte som jag hade tänkt riktigt. Hade massa inplanerat nu på förmiddagen o under dagen innan jag vid 18.00 skulle börja jobba o ha F hela kvällen.
Men nu skulle tydligen Jane iväg på lunch med vännerna och tänkte inte ta med F så ja.. vad gör man?

Det gjorde mig inte på så himla bra humör om jag ska vara ärlig men jag har inte sovit mkt heller. Kunde bara inte somna igår... Har ju blivit förkyld oxå så fick gå upp några gånger o leta efter näsdropparna.
Eftersom jag var så trött försökte jag lägga F men hon vill verkligen inte sova utan bara skriker. ÅÅH!

Men nu är vi vänner igen. Typ. När hon inte sprakar mig i ansiktet!


Men då biter jag tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0