11:51 jag, modell och fotograf?


Nu när jag har varit o fotat som modell hos en riktig fotograf så har jag fastanat.. för det här med foto!
Jag älskar det!
Visst, jag har ju alltid varit en sån som vill vara med på bild, men när det blir riktigt snygga bilder, och lite mer extrema är det speciellt! Är så jävla kul att göra och att se resultatet efter är oftast wow!(även fast man skäms över vissa)
Men jag börjar oxå känna det här att JAG vill ta sånna bilder. JAG vill bli duktig med kameran och vara den som bestämmer hur bilden ska bli. Både naturbilder, hundarna, vänner o familj i vardaglika situattioner- vackra och härliga bilder helt enkelt. Men oxå spexade, häftiga o sexiga bilder med en modell.

Kanske ska gå en fotokurs?

Men tanken är ju oxå vilken kamera ska jag ha? Min är ju bra men det blir inte sånna bilder jag vill ha. Fick använda Janes proffs kamera när hon ville att jag skulle fota henne o Felicia.. DET blev bra bilder!


Kommentarer
Postat av: Karin

googla vettja:) jo men visst kan jag skriva om kost men skrev ju bara i korta drag nu "att komma igång med träning" handlar inte om vad man äter, när man är nybörjare spelar det ju inte så stor roll är först när man kommer lite på högre nivå som kosten verkligen har betydelse:)

2010-06-30 @ 08:25:25
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0