11:44 jag.behöver.mera.kläder. . .

Asså, undra om det är att jag sover för länge på morgonen att jag inte kan sova på kvällen? Eller nej det är ju sjukt.  Jag har gått upp strax efter 10 nu de här dagarna, brukar alltid vakna innan 09 annars. Men det är verkligen omöjligt att somna på kvällen.. Är lite smått trött under dagen/förmiddagen men när klockan börjar närma sig 01 är jag inte alls trött men försöker bli, så jag lägger mig iaf i sängen, men somnar säkert nån/några timmar senare..

Aja, nu sitter jag här iaf
och har fått i mig frukost. Ska kleta på lite mascara och sen ta mig bort till Carrefour o köpcentret;) Lägger in bilder om jag kommer hem med ngt fint!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0