11:34 ..

Jag känner mig så hemsk när jag gör så här, att jag känner såhär.
Jag beskrivs alltid som en snäll o omtänksam människa. och det är jag. Men nångång måste man få gå övergränsen, Jag vet att detta inte är jag till 100%, Men ibland behöver man göra ngt man inte annars skulle göra. Ja, av många orsaker. o jag tror allvarligt att det är ett måste för mig. För när jag tänker efter, nääär har du tänkt på mig under allt detta? Du har verkligen bette dig på det sättet du vet sårar mig som mest. Varför ska jag då gå mot min vilja
(?) bara för att vara dig till lags och vara en snäll flicka, när du inte visat speciellt ofta att du tänker på vad jag känner, tycker och tänker.

Jag har inte heller lust med massa ytliga bekantskaper längre. För det är ändå så det kommer bli. Jag vill ha mina vänner nära och jag vill kunna lita på dom. Jag kommer aldrig mer kunna lita på ett ord du säger igen. Då får det hellre vara...
Lixom, varför vara vänner, bara för att?



Jag trodde att jag skulle bli glad, känna skadeglädje. Men nej, jag kände ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0