10:14

ok nu kör vi den igen, haha. Idag måndag är den den 7 Juni. Imorgon tisdag är den den 8Juni.. EXAKT en månad kvar då alltså tills jag sätter mig på flyget hem till sverige.. Jupp.

Idag är det ganska mulet men tror det är väldigt varmt ändå. Skönt med en icke gassande sol ändå. Ligger o väntar på att Jane ska komma ner med F. Jag som trodde dom skulle upp tidigt. Men nejdå. Inget jag lider av iaf;P

Ska fråga Jane oxå om det är ok att ta en sväng till parken.. skulle va sjukt mysigt o kanske ta en glass påvägen:)

Oh fuck, jag ångrar att jag inte köpta hatten på hotwind!!!! o skoooorna!!!! lovar, dom kommer inte va kvar när jag har tid att åka dit, i helgen asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0