00:34 kvällen.

Nu är jag trött.
Kom nyss hem från stan där jag åt middag med Maria på element fresh. Det är ett lite finare ställe med så gudomligt god mat! Speciellt mkt fräscha o goda sallader. Både Maria o jag tog varsin laffa bread (?). Det är ett bröd med sallad på, gurka, tomat, getost, lök, oliver o grillad kyckling + dressing. Brödet känns som ett lite grekiskt tunnbröd lr hur man ska säga. Ja det är sjukt gott iaf! o till det tänkte vi ta nån liten drink. lr vi beställde två var eftersom det var Happy hour. Men Eftersom jag äter massa mediciner nu så har jag ju skippat massa utgångar. men en liten drink kunde jag ju ta men då visste jag ju itne hur stora dom var, OCH starka haha:P
Jaja, himla gott var det iaf!

Hittade 2 par snygga gladiator skor.. men med min jäkla beslutsångest så lämna jag kvar båda så får fundera lite. men ett gäng filmer hängde med hem iaf, haha!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0