00:15 godnatt med er!


Vid middagen idag så sa Hans att jag o Jane åker troligen till Wuhu redan på tisdag Shiit tänkte jag, då måste jag nog iväg till gymmet ikväll iaf! Tänkte nästan skippa det men neeee. Även fast jag inte var så aktiv när jag väl var där men kändes bra att komma iväg iaf.
Men, ändå så ligger jag här o har precis tryckt i mig chips o gammla pepparkakor. HAHA så jävla smart man är. Typ dubbelmoral, lr va e det man säger? Men är man ett mat o godis monster så är man, inte så mkt att göra lixom..

Kolla dagens datum. eller söndagens, nu är det ju igentlgien måndag morgon för mig. Men skit samma. Söndagen är den..... ÅH men nu blev det ju fel ändå. Vi kör den här imorgon ist;)

Om jag orkar ta mig till sängen..
Godnattpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0