vad har jag gjort?

Undra varför sen jag kom hem till sverige har tappat allt sug som handlar om bloggen? Är det för att det var så jag pratade med er därhemma när jag var i Shanghai? Eller pratade o pratade, ni var inge värst bra på att svara men det var så jag berättade allt som jag ville att ni skulle få ta del av.

Men nu gör jag ju inge "wow" längre. Lixom, ja, inge roliga besök hos kinesiska människor, inge roliga kinesiska händelser.. inga mer folk i pyamas ute på stan, inge mer spindlar i maten, inge mer busig Felicia, ingen mer dampig taxichaffuör. Nu är jag ju som er, lever i eran värld igen, där det inte finns så himla mkt att berätta för er hur saker går till här osv..


Men jag har varit jävligt duktig o effektiv iaf!

Fortsatt o bråkat med SL, då jag åkte fast på ett kort som jag trodde jag fick åka på, men ICKE. Lagat kinesmiddag = Hotpot, beställt nya möbler till mitt nya rum(tagit över mickans gamla), bokat ett antal läkartider, flyttat min säng o grejer till nya rummet, köpt en skohylla, satt upp nya gardiner, fixat nya kuddar, fixat ett nytt bankkort, börjat träna, börjat få benhinneinflamation, busat med alla djuren o vänner, kollat nya resor, börjat övningsköra...


Kommentarer
Postat av: Marti

Vad fint rummet är! Har Mickan flyttat?

Jag tycker du ska fortsätta blogga, din blogg är alltid bra, men på något sätt förstår jag hur du menar. Hoppas du mår bra. PUSS&KRAM

2010-07-29 @ 14:48:35
URL: http://maartinis.blogg.se/
Postat av: Hedda

Tack:) Ja bara ni fortsätter läsa o puscha;) (KOMENTERA;P)

Yesbox, hon bor typ lite mer åt spånga hållet nu, så nu får jag det röda fina rummet:P

2010-07-29 @ 19:09:42
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0