utgång ikväll. "vadå, jaaag gå ut?" ;O

Idag har varit en sån där lite små tråkig dag men som behövs ibland. Man känner sig ju duktig iaf! Städat o fixat fint i köket, Vattnat blommorna o sådant.

Eftersom jag skulle till systemet igen o fixa dricka tills ikväll så tänkte jag åka till Solna c för då kan jag ju "lika gärna köpa nån snygg tröja som jag kan ha på mig ikväll oxå när jag ändå är där", eftersom jag var så duktig o itne köpte ngt när ja va där med Ted o Benke. MEN, nu känner jag mig ännu duktigare för istället tog jag en promenad till systemet i Sumpan för att itne komam i närheten av alla jävla klädesbutiker! Orkade inte vänta på bussen hem heller så blev en prommis med en systemkasse i vardera hand ist.

haha jag låter ju seriöst som en ritkig Shopoholic! :O

Är himla kul iaf dagar som den här, lr som dom senaste. Sjukt i gentlgien, vissa dagar är det itne en människa som ska hitta på ngt lr så är alla jätte upptagna. Men det kansek hänger ihop ltie med att jag varit borta ett tag oxå.. men har haft flera alternativ varje kväll nästan om att göra saker! Ikväll oxå.. men ne, ikväll väntar vin o cider med Jenny! o sedan Collage? lr ngt skoj iaf!
Fast grillning i Kungsängen låter ju mys, lr vin i sumpan, lr bus på universitetet.... men no, not tonight! '
Imorgon blir det därimot Sushi, alkohol o universitet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0