orättvisor i världen!

Ååh, helt slut i kroppen o jag har inte äns tränat! Men en 2 timmars promenad blev det iaf!
o fan vad vissa har tur när det gäller jobb! JA, TUR! Här sitter man o skickar in tio tal CV:n hit o dit o ringer folk. Men inte har man fått nå svar tillbaka! Men så skickar Jennifer in ett CV utan ngn ansträngning o hon blir uppringd efter 10minuter!:P haha ååååh va suris man blir!

Men ne, så mkt lider jag inte av att vara arbetslös. ÄN. Skulle ju såklart vara skönt att tjäna ihop egna pengar eftersom jag har så mkt jag vill göra, men än sålänge klarar jag mig.. Men börjar ju bli rätt så rastlös iof.


Kommentarer
Postat av: Marti

fina chey med fina brillor! :] vad söker du? och vad fick jennifer för något? pussinuss.<3

2010-07-29 @ 23:36:48
URL: http://maartinis.blogg.se/
Postat av: Henrik

Såbnt e livet, Alltid orättvist

2010-07-30 @ 09:47:15
Postat av: Hedda

Jennifer fick ngt assistenjobb, troligen. blev kallad till intervju iaf.

men jag har sökt massa olika!:P

2010-07-30 @ 14:02:40
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0