00:21 lite too hot?


Efter jag varit hos skräddaren, tog jag en liten runda där i området innan jag åkte till fejkmarknaden o mötte upp Gurra.
Jag älskar området runt skräddaren! Det är en sånt där gammalt o skruttigt där man kan köpa mat i varje litet hål i väggen och så finns det massa små affärer med allt från barncyklar och lego till kläder o skor.. Massa godis helt enkelt!
Hade ju faktiskt bestämt mig att köpa ett par converse nu när jag är här så det blev det! och en döskalleskal stogd ju oxå på listan så det blev det med... Men filmerna och T-shirten blev bara en bonus ;D

Blev sedan god indisk buffe med Nina o Maria efter marknaden.
Kom hem för ett tag sen och har nyligen tagit en dusch. Asså fyfan säger jag, Nu när jag kom hem, halv tolv, stogd termometern på 37 gradeeeer! Hallå? Är det okej? Tveksamt.... funderar på om den verkligen gjorde det? men ja, en bit över 30 var det.

Älskar värmen när man har vant sig och man redan blivit sådär klibbig, svettig o äcklig. För då gör det inget om det rinner ännu lite mer svett längst pannan, ryggen lr brösten. Man märker det lixom inte.   ;) höhö. Men nej, asså det här är liite too hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0