det här med god nattsömn..

Jag och Mojje har en ovana.
Vi är båda vakna varje morgon 04. Undrar ni varför? Det gör jag oxå igentligen..
Men det är så att han kör sina super rejs runt i buren just då. VARJE morgon kl 04!? eller 04:00-04:15 typ.
Men ja, så jag vaknar av att han kutar runt i buren o hela gallret skakar. Det brukar hjälpa om jag då går o lägger in lite hö men nja.. inte alltid.
o att lägga en filt över så det symboliserar "natt" är uteslutet, för den lär han ju bita sönder på direkten. Kanin vettni.

Men då undrar jag om det är mig det är fel på från början då, alltså mitt fel i grunden? För varför är det alltid samma jävla tid han ska få sina små ryck? För han får ju vara ute varje dag men just 04 varje morgon  så har han extremt mycket energi!
Ska vi testa, o se om det är så enkelt att han får vara ute på kvällarna istället för på förmiddagarna då han får tid att vila upp sig under hela kvällen.. Kanske ska börja med nån idrott med honom. haha jag vet, idrott; kaninhoppning. Låter lite cooalre att säga idrott;) lr agility för kaniner.
Det lär väl bränna lite energi?


Kommentarer
Postat av: Marti

shooot! :]

2010-07-30 @ 14:53:32
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0